Angelina - Korta dagar

Asså daganra är alldeles för korta! Man hinner verkligen inte med allt man vill på endag!
Hade tänkt göra årsresumén klart igår men inte hann jag det inte.. Hann inte ens sätta mig vid datorn. Men iaf så kommer den upp nu ikv!
 
Idag så red jag på min ridbana. De var -12 grader så jag bestämde mig för att ha täcke på Pajen och se om han fick skav av det då jag red. Men de fick han inte :D! Red ändå i typ 30-40 min. Och jag fick ha på mig mina mysiga tjockkläder! Mysigt!
Pajero var så sjukt fin idag. Asså åh så nöjd jag är över dagens ridpass. Min fina valack börjar ta sig ordentlig och han har börjat formas efter hur jag vill ha han :D!
Tack snälla Olivia som fotade! ♥
 
Här har ni lite härliga bilder från dagens undebara pass! :D
 
Min underbaring!♥

Kommentarer
Postat av: julia

ni är jätte fina tillsammans, och fina foton! :)

2013-01-03 @ 19:21:42
URL: http://sevefjord.blogg.se
Postat av: Klara

åh så fina ni är:')

2013-01-03 @ 20:25:56
URL: http://klaraaba.blogg.se
Postat av: Maja

Vart har du köpt täcket?

2013-01-04 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0