Angelina - Min ridbana

Red på min ridbana idag stället för att rida ut. I början ville jag verkligen gråta när jag red.. Han var så sjukt jobbig och stretade hur mycket som helst. Försökte trycka allt jag kunde med benen men han bara travade på utan takt eller någon som hellst kontakt med munnen.. var sjukt nära på att bara hoppa av och lägga mig ner och gråta..
 
Men istället för att tycka synd om mig själv så skrittade jag 5 min och gjorde om allt. Helvete så fin han var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asså helt serriöst! Hade ett perfekt stöd i handen och han bara tampade på bakifrån som aldrig förr! Sedan till och med i galoppen så var hhan så slamlad att han kunde gå i form även i galoppen :'D Åh shit vilken känsla. Åh lilla äckelhästen blev en dröm häst på slutet.
 
Nu ska jag ta bussen till min pojkvän. Men kanske hinner uppdatera ikväll igen!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Så fint du skrev på Agnes blogg. Vannis kunde inte fått det bättre!

2013-01-29 @ 14:26:03
URL: http://zootis.blogg.se
Postat av: jennifer

måste bara säga att jag älska din hjälm den är så grymt snygg:D!

2013-01-30 @ 19:12:26
URL: http://hastabast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0