Angelina - Planer för dagen

Idag ska jag först och främst gå klart i skolan och komma mig hem och äta något. Sedan blir det att gå ut i stallet och mocka, sopa, spåna och fylla hösäckar. Sedan ska jag ut och rida på Pajero. Blir en uteritt idag med fast med lite intervaller hade jag tänkt lägga in så han får jobba ordentligt.
Har även tänkt lägga ut bilder på alla mina outfits så ska ta in vissa schabrak och tvätta upp dom lite så dom ser frächa och fina ut när jag lägger ut dom. Kan säga att de var ett tag sen jag tvättade mina schabrak :( fast byter ju så ofta så det hinner aldrgi bli så speciellt skitiga xD!
Ska också försöka hinna smörja upp min sadel eftersom den är så ny än.
Har inte så mycket mer att säga så kommer ett till inlägg ikväll :D
 
min vackra underbara häst..<3
Idag var han såååå duktig :'D
Finns film om ni vill se?:D

Kommentarer
Postat av: Maja

Man ska ju inte heller tvätta schabrak i onödan då det sliter litegrann på dem varje gång. :)

2013-01-15 @ 21:15:57
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fin bild!

2013-01-17 @ 18:49:55
URL: http://liinneaphilipson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0