Angelina - Planeringen

Enligt planeringen denna vecka så ska jag rida ut idag. Men eftersom det är -25 ute så får vi se hur sugen jag är. Dessutom så har jag ett prov imorgon som jag hade tänkt jag skulle ta tag i det och plugga lite på det. Men vi får se kommer nog ändå fara ut och skritta honom så han får komma ut och röra på sig lite :)
Eftersom att han stod igår så får jag dåligt samvete om han ska stå idag igen eftersom att det är träning i helgen. Men kanske kan gulla med mamma och fråga om jag får ta in han till ridhuset ikväll :D
Vanillin och Agnes ska ju även vara med på träningen i helgen så ska bli kul att få se dom igen. Älsakde saknade lilla ponny :D Är så glad att jag fortfarande får se dig och se hur du och Agnes utveklas tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur hög vart vanillin , och hur lång vart du just då ?:D
kramar

Svar: Vanillin är 139 och jag är 165 :)
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-17 @ 17:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0