Angelina - Taggad

Är väldigt taggad till helgen då jag ska hoppträna för Lotta! Blir ju tredjegången nu och hoppas hon kommer vilja fortsätta träna här i Skellefteå. Men det tror jag absolut hon vill göra för vi har så många fina och duktiga ekipage här :D!
Idag så jobbade jag Pajero på en liten volt jag hittade på vägen in i byn. Så fört for jag och red fram bara efter lilla brönet sen gick jag tillbaka till volten och jobbade honom. Han tycker att det är väldigt jobbigt att gå på små volter så det blev ett perfekt pass för dagen. När jag tyckte han kändes nog lösgjord och fin så skrittade jag hem igen. Imorgon far jag till Hampus så då får Mamma ta hand om honom. (Vila).

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad kul. Lycka till ! :)

2013-01-15 @ 21:40:37
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0