Angelina - Varför jag flyttar

Har faktiskt fått endel kommentarer om varför jag ska flytta Pajero.
Ja jag har mitt stall på gården 10 meter från huset men det är inte det allt handlar om. Jag tycker att stalla upp hos Erica (som bor typ 600 meter från mig) är ett bra alternativ. Där kan jag få ridkompisar, jag kan få hjälp och tips av Erica om Pajero. Hon har en väldigt stor och fin ridbana. Där kan jag verkligen träna. Jag slipper åka in till ridhuset helatiden för att ha nog många hinder osv.
Plus att min mamma har varit ganska dålig förtillfället, sjukskriven och sånt. Så när jag sover hos min pojkvän så har hon tagit in och ut hästarna. Och hon känner sig inte helt bekväm med dom stora hästarna.
Så det är vell det som är anledningen varför jag flyttar honom :)!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Ruth

Oj, hoppas din mor börjar må bättre snart!
Och de låter toppen och flytta han. :)

Svar: jaa :)!
norrlandsryttare.blogg.se

2013-01-31 @ 17:13:24
Postat av: Linda

Men 600m är ju ingenting? Det är ju en lagom sträcka att skritta fram på typ..?

Svar: jo det äre ju :)
norrlandsryttare.blogg.se

2013-02-01 @ 20:50:20
URL: http://zweden.blogg.se
Postat av: emelie johansson

så sjukt fin häst:')

2013-02-19 @ 00:11:43
URL: http://mittliveinteprivat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0