Angelina - vila

Idag fick Pajero en vilo dag eftersom jag är helt slut. Har varit ute och åkte skoter hela dagen med min fina pojkvän. Sen har jag just gjort klart stallet så hästarna slipper ligga och sova i sitt bajs :]!
 
Imorgon ska nog jag fota amanda och hon mig men vi får se hur det blir :D Ska iaf fota henne med Dun.
 
Känner att jag måste få skriva av mig lite också.. Måste säga att igår hade jag en fruktansvärt svår kväll. Efter jag hade gjort klart årsresumén så började jag tänka väldigt mycket på Vanillin. Usch de svider att bara skriva hennes fina namn.. 
Kan inte fatta att ett djur kan sätta sig in i en hjärta så himla djupt. Hon var verkligen min typ av häst som gjorde allt. Men samtidigt var hon sjukt svår att rida och komma åt. Hennes vilja till allt var otrolig. Och de fick mig att känna mig så tygg på hennes rygg. Men när jag ser Vanillin nu med Agnes så är de som att allt känns så mycket lättare. Jag ser att Vannis trivs med Agnes. Och Agnes trivs bra med Vanillin.
Jag kommer aldrig kunna jämföra Vanillin med någon..
Pajero är en mycket snäll herre. Han hoppar allt du styr på. Men då är det ju bara de att han orkar inte riktigt bära sig i galoppen. Där Vanillin hade det enklast. Känns så tungt att måsta träna in det eftersom det kan ta en väldigt lång tid..
Men jag har bestämt mig! Jag ska kämpa som fan för mig och Pajero!

Kommentarer
Postat av: Maja

Får du och Pajero bara lite tid så kommer ni komma långt!

2013-01-04 @ 20:58:49
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0