Angelina - Fantastiska ni!

Tack för att ni läsare ger oss tips om vad vi tex kan skriva om och önskemål. Tycker ni ska fortätta med det eftersom då kan bloggen bara bli bättre! Det är ju nämligen ni som får oss att börja skriva.
 
Idag ska jag dra in till ridhuset och hoppa med min underbaring. Vet inte riktig än vad jag har tänkt mig att vi sk hoppa men blir nått kuligt iaf. Ska försöka få med mig någon som vill fota och filma också så ni kan få se min fantastiska häst! Nae men jag känner ensån otrolig skillnad på honom nu. Men hör av er till 0738185152 om ni har lite å göra och har lust att fota :D!
 
Mer uppdatering senare!
Skellefteå Ridklubb
115cm
Bed: A:0+A:0
Regional

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså det finns två saker som jag hemsk gärna vill göra. Det är en design till er! (kolla bloggadressen för att se den senaste)
Och sen om jag åker upp till syrran i sommar (bor i skelleftehamn) så vill jag såååå gärna träffa er samt fota er!
En dröm för mig.

Svar: Klart du ska komma och fota oss om det är en dröm! Den är ju inte speciellt svårt att uppfylla :D!!
norrlandsryttare.blogg.se

2013-03-30 @ 20:38:26
URL: http://styedecheval.blogg.se
Postat av: Linda

Eller hur!
Så länge jag kommer upp så är det nog inga större problem! Troligtvis, vad jag har hört av det mamma har sagt så kommer vi åka upp lagom till stadsfesten, eller vad det hette :p

Svar: Jaha okej :D!
norrlandsryttare.blogg.se

2013-03-31 @ 22:44:26
URL: http://styedecheval.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0